Kysymyksistä

Luettuani pari päivää sitten Romurauhan blogia hänen matkastaan kohti parempaa itsetuntemusta ja oman paikan löytämistä, olen löytänyt itseni miettimästä yhä uudestaan ja uudestaan, olenko kysynyt itseltäni oikeita kysymyksiä. Olen esittänyt kysymyksiä, etsinyt vastauksia, luullut löytäväni niitä, edennyt vastausten mukaan, kunnes tyhjyys on taas vallannut sydänalani juuri kuten Romurauhakin kuvasi itselleen tapahtuneen. Voiko olla, että olen esittänyt vääriä kysymyksiä ja tavoitellut vääriä asioita. Vastaukseni ovat kyllä olleet tapani mukaisesti perin analyyttisia. Argh. Joku kuitenkin on mennyt metsään, kun oma paikka tuntuu tällä hetkellä olevan hukassa, vaikka periaatteessa voisin vastata eläväni unelmaani. Noh, melko positiivinen ongelma, jos sitä edes sellaiseksi voi nimetä.

Olen täysin haksahtanut intuitioon ja lukenut ja haalinut siitä itselleni erinäisiä artikkeleita luettavaksi. Jos olen rehellinen,juuri nyt minulla on sellainen tunne, että minun pitäisi antaa olla. Olisi niin tyypillistä minua ahmia ensin mahdollisimman paljon tietoa intuitiosta, jotta voisi paremmin analysoida siihen nojautumista. Kuulostaa jo kirjoittaessa vähän hassulta. Vai mitä tuumitte?

Kerroin tällä viikolla olevani suurten päätösten äärellä. Kuuntelin tällä kertaa sydäntäni. Se pamppaili hurjasti päätöksentekohetkellä ja pamppailee edelleen. Yksi ovi on suljettu. Tuntui hyvältä, että kuuntelin rohkeasti sisäistä ääntä. Saat sen mistä luovut. Tilasin mielenrauhaa ja vapautta.

Hyvää mieltä ja ihanaa viikonloppua.

Picture 15

Avainsanat: , , ,

2 thoughts on “Kysymyksistä

  1. Onpa tosiaan samankaltainen vaihe menossa meillä. Ja, kuulostaa myös hyvinkin tutulta tuo tiedonhankinta-ahminta. Tein itse intuition kanssa niin (kun ensin olin tietysti lukenut kaiken siitä), että meditoin joka päivä, enkä mieti sitä muuten ollenkaan. Olen käsittänyt, että se on paras keino saada sinne jokin yhteys. Olen kuitenkin aika pihalla vielä ja paniikki kurkkii ahkerasti. Parhaani mukaan työnnän sen pois ja hengittelen. On niin kovin vaikeaa vain luottaa…

    Oletko lukenut blogia http://ajatustaikaksi.blogspot.fi/ ? Olen löytänyt sieltä paljon apua ja oivalluksia.

    • M K sanoo:

      Kiitos blogivinkistä, menenkin tutustumaan. Vertaisten olemassaolo helpottaa kummasti matkalla. ”paniikki kurkkii ahkerasti” sopii kuvaamaan myös minun tämän hetkisiä tunnelmiani. Kuuntelin intuitiota, mutta huh kun siihen on sittenkin vielä vaikea luottaa. Tieto intuitiosta toisina aivoina ei auta asiaa 🙂
      Hengitellään siis. Onni tai synteettinen onni tästä seuraa joka tapauksessa jollain aikavälillä. Sillä mennään.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

